بسم الله الرحمن الرحيم

Tuesday, October 23, 2012

puteri solehah semerbak ???

assalamualaikum (: ehem sihat tak ni ?
sihat ? alhamdulillah .. okay pmr dah habis rite ?
senang ke susah ke atau boleh la ??
 haha better u dont ask me becoz the answer is ..........
lol next topic bila pmr dah habis ada apa ?
ADA FREEDOM !!!
yeayh congrat to calon pmr :))





lepas tu ada macam2 aktiviti tapi aku cuma masuk satu pertandingan je..
iaitu pertandingan PUTERI SOLEHAH SMK SERI GOMBAK ..
cabaran dia macam ustazah pilihan lah ..
kami diuji dengan ketepatan tajwid dan bacaan quran..menghafal doa2 harian..
menghafal ayat2 hafazan..iqamah..syarahan dan yang last sekali..
kuiz terbuka individu.
alhamdulilah aku dapat tempat pertama..
tahniah buat sahabat2 yang lain :))

tapi aku rasa aku memang tak layak kot menang sebab aku mana alim
dah la sosial sikit ,, tak da pon ciri2 ustzah like tudung labuh ,,
maaf :/



dan yang manisnya imam muda hassan datang bagi ceramah ..
dan dia sampaikan hadiah untuk aku :))
ustaz pesan bercinta selepas kawin sangat sweet :))
okayh ustaz :)) hahah
 






senget tak ? hmm sorii ...


No comments:

Post a Comment