بسم الله الرحمن الرحيم

Wednesday, February 8, 2012

lalalalla amirul ku sayang ~

assalamualaikum kawan2 ku (: wowow da lama sangat ta cite pasal bola kan?
what happen with amirulhadi? tak tau? saya pun tak tahu perkembangan dia sekrang
sejak astro my mom da potong ~
 
amirul ,gila lah aku rindu kat kau..lama gila da ta tengok game ko..
nak g stadium mesti time hari aku sekolah so ta leh la.
majulah selangor ke hadapan!! selangor adalah juara 32 kali piala malaysia tau!!
so selangor ni bukan calang2 team ok even now prestasi agak menurun..
alorhh biasaha adat permainan menang kalah sama juga dengan kehidupan kita
ada naik ada turun kan ?




rindu gila time niyh :* wohoh !


arghh facebook ! kenapa kau jahat sangat !
kau tahu tak sekarang aku selalu menghadap kau daripada buku ?!
kau tau tak aku selalu usha kau dari usha buku ?!
arghh gara gara kau aku jadi ....
aku jadi malas !!
errr dengan ini saya mengisytiharkan ibu saya pn maimunah telah menggunakan kuasa veto yang
dimiliki oleh beliau untuk menghentikan riwayat hidup penggunan internet
sehingga saya habis pmr.. taper lah demi kebaikan (:
hahah :D lepas ni usha buku la selalu nampaknya (:


hmmm ni last post kot~ so maafkan segala salah aku..doakan kejayaan aku yah (:
selamat maju jaya ! peace yawww ..
assalamualaikum (:




1 comment: