بسم الله الرحمن الرحيم

Thursday, March 22, 2012

ujian kali pertama semerbak!!

assalamualaikum kawan2 :D
ahahah apa khabar? lama da ta dengar citer kan..yelaa aku sekarang semakin sibuk..
so baru-baru ni baru je lepas jawab ujian kali pertama di semerbak..
semerbak? smk seri gombak.. ooooo...
macam mana ? okay ke ?
hmmm sekolah aku baru ujian pon masuk pelajaran tingkatan1,tingkatan2,
dan tingkatan 3 yang dah belajar..
rasa menyesal pulak time form 1 dan form 2 aku menggatal bercinta ta penah focus
sekarang tehegeh-hegeh nak refresh balik pelajaran lama ..
memang la tercabar kawan2 aku at sini semuanya pandai-pandai..
aku pula ta tuisyen so bergantung kepada peljaran di sekolah..
apa2 pun aku tetap bersyukur sebab dapat 4A 2B 2C 1D
Hahah terokkan ?
apa yang A ? b.melayu,science,p.islam dan kemahiran hidup..
yang lain tak yah tau lah..hehhehe :v
kawan2 aku yang lain semua 5A ke atas  ta mcm aku...huhu..
korang mcm mana pulak ? keputusan mesti lagi terel kan ..
hahah tahniah k !



No comments:

Post a Comment