بسم الله الرحمن الرحيم

Friday, March 23, 2012

NATIONAL TREASURE !

ASSALAMUALAIKUM .. SALAM SEJAHTERA (:
okayy pada hari jumaat 09 mac 2012 tv3 telah menayangkan satu movie yang dah
lama wujud pada tahun 2004 dalam mega movie..
malangnya tv3 hanya menayangkan siri satu sahaja.. siri ke 2 book of secret dan 
siri ke 3 trailer spoof ta tahu bila ditayangkan atau tak ditayangkan..


first aku tengok cerita uh memang aku dah jatuh hati kot..
dalam citer uh dia cerita pasal sejarah ,,british na jajah dorg n ada kaitan pasal ilmu sains..
aku bole cerita balik dari A sampai Z mcm mana jalan cerita uh..
tapi aku ta puas sebab aku na tengok national treasure siri ke dan ke 3..
sebb macm2 lg yang aku ta tau dan aku na tau..


dan ni adalah babak dimana dia sedang mencari tulisan yang ada di belakang
surat pengisytiharaan kemerdekaan negara dorang laaa..
kita masih boleh mengetahui perkataan yang dah di tulis tapi hilang disebbkan
surat uh dah bertahun tahun lamanya dengan menggunakan heat and lemon..
nampak tak serba sedikit kita dapat ilmu sains..

dorang terkurung dalam bawah tanah,kene tangkap n mcm2 lagi cabaran ..
so aku merayu sangat kepada sesiapa yang ada novel mahupun cd movie national treasure
boleh ta pinjam kan at aku.. aku janji akan pulangkan dengan keadaan seperti asal..
please lerr dengan cerita tu buat aku semakin semangat nak meneruskan
aliran dalam bidang sains and sastera..
aku perlukan sastera sebab ada sejarah dan aku juga perlukan sains untuk kajian ..

tolong kayh pinjam kan untuk aku :( aku janji akan pulang balik :(
terima kasih :)

No comments:

Post a Comment