بسم الله الرحمن الرحيم

Monday, April 2, 2012

GeNtInG HiGhLaNdS~

assalamualaikum guys ! how are you ? fine :) okay aku nak cerita pasal seorang perempuan niyh .
aku tahu laa kau tuh hot gila kat facebook , twitter and laman sosial and at skool !
tapi boleh ta kau jangan nak bajet and sombong ngan aku boleh ta  bodoh !
hahah okay sori2 :) kau dengan orang lain punya la baik gila
sedangkan dengan aku chat aku pon kau ta reply gila


kau memang cantik ! aku akui tapi kau jgn la perasan sangat kayh !
hahah :D tapi dari segi akademik kau ta secantik aku walaupun akademik aku ta la smpi
tahap paling top ! kau belaja la dulu . bukan apa sebb kau tu dah 
ada pakwe tapi layan jantan lain mcm kau uh single jew . 
maaf k aku terpaksa cakap  terus terang ! kalau spe2 yang terasa lantak kau arr .. heheh ..


YA ALLAH mid year exam dah dekat :( adoyai sedihnya :( hahah ..
tyme exam mesti aku ta ada mood .. kenapa ? sebb aku takott laaa na hadapinya ..
kelas tambahan da nak start balik .. adoyai ta bole tgk orang senang sikit ke huh ? heheh .

alaaa mid year exam je pon bukan nya dah nak PMR betol2 .. 
memang la baru mid year tapi pejam celik pejam celik dah nak PMR ..
apa2 pun aku nak buat yang terbaik kali ni sebab aku nak jadi 60 best student.
sekolah bawa pergi GENTING HIGHLAND sambil seminar .. hahha ..
nak ikot ! rugi lerr kalo aku ta tercalon kan :)


wow best gila ! hahah tapi ada seminar sekali :( apa barang kalau cuti un kene belaja ..
heshh tape la taon ni je demi PMR kene serius sikit en ? eh bukan sikit tapi banyak !


wewwwwww syoknyaaaaaa ! >,< ahah asal weeew ?
tulah doakan aku kayh moga dapat keputusan cemerlang :)
moga dapat jadi top 60 best student SEMERBAK k ..
syang kau ! maafkan segala salah aku .
bukan niat aku nak buat salah kat kau tapi kau tahu la aku ni ta kuat lawan nafsu jadi 
jangan la kau na ambik hati kay . kita semua penah buat salah .
so lupakan je lah dan saling bermaaf maafan :)


semoga berjumpa lagi chawwwww yawww~
assalamualaikum ! (:


No comments:

Post a Comment