بسم الله الرحمن الرحيم

Tuesday, April 17, 2012

my dear fren ~


weyyy kawan assalamualaikum . post ni khas aku nak tujukan khas la buat sorang wanita uh
saper ntah ta ya mention sape nama dia , hahah lol ~
fistly, aku na minta maaf la kat wanita  uh .
for what der ? becoz u know that ..........


weyy kau ingat lagi tak rantai yang kita beli sama2 at atas ni ?
hahah menipu lebih sejak bile pulak kan ;) heee ~
kenapa wey ? apa salah aku huh ? kau ingat tak dulu kau selalu bawak aku naik moto 
pegi rumah (          ) hahah,, kau jadi doktor cinta aku ? ;) kau ingat tak bro ?


kawan percayalah walaupon kau rasa aku dah berubah tapi kedudukan kau sebagai sahabat
aku tak pernah berubah . kau bukan setakat kawan aku tapi sebagai sahabat aku
tempat aku meluahkan perasaan, dan bergadoh :D 
yaa mungkin kau kata aku da berubah sejak (                          )


itu je lah yang aku nak cakap kalau kau ta rasa yang aku ni ikhlas dengan kau
tu lantak kau ler :p hahahh :D chill watlek bro ;) tapi seriusly aku ikhlas dengan kau .
kau memang baik sangat ! n aku suka sebenanya main gado2 ngn kau <3


aku doakan kau happy le selalu , jangan nkal2 ,ingat aku , 
so chawww aku kirimkan kau 1 lagu khas buat kau .. :P (YEKK) ape2 un maaf sekali lagi
dan salam sayang buat RABIATUL HIDAYAH RAMZI ;)


No comments:

Post a Comment