بسم الله الرحمن الرحيم

Friday, May 25, 2012

germany ^^

assalamualaikum kawan :)) ehem2 sihat ke ?? da lama rasanya aku tak update blog . busy la katkan :P #ececeh , haha lol ! so korg tau tak germany at ne aka jerman ? ya allah korng tau aku dah jtuh hati at jerman :P
aku harap sgt nnti form 4 aku dpt g sbpi ambik aliran bahasa jerman :)) perasan lebih . ataupun dapat belaja kat universiti jerman . tapi kalau dua dua tu tak dpat .. hmm berbulan madu dgn suami aku at sana pon jadilah :)) #terbaikdariladang
lol korang tau bila aku bosan aku suka menulis :)) nthen tetibe pulk aku ternmpk iklan menulis surat 1 malaysia .. huh apa lagi ?? aku pon join la :) mcm biasa last year pon aku masuk tapi kalah :3 well memg la kalah sebb 1 malaysia lawan , papepon dapat sijil wooo :3 aku ada kau ada ?? #terbaikdariperutibu
guys na tau membe2 aku at sekolah lama dorg ada nama terbaru seperti eton,timah,jemah,peah,maimon dan mcm2 :D lol dorg ni pelik2 je ,, nthen dorg bg gk nama at aku . na tau nma apa yg dorg bg ? JEMAH .. haha sebb aku bnyk ckp katanya . hmm papela asalkan aku bahagia dengn korang :D
cerita yang ikhlas dari hati achoy joyah :3

No comments:

Post a Comment