بسم الله الرحمن الرحيم

Saturday, August 4, 2012

dejavu di kinabalu ..

assalamualaikum !! hai amar !! hai bazli !! amboi amboi ,, atoto maaf2 ,, hai semua ^^ ap cer sihat ke ? tengok ta dejavu di kinabalu ? alaaa yang ada tiz zaqyah,aqasha dan nazim uh ,, tengok? huh bagus2,, act mula2 tak nak tengok sebab dah azam lepas seindah sakura dah tak nak dah tengok cerita time maghrib ni last last ,, hmm faiz lah ni perkenalkan cerita ni siap bagi sinopsis bagai..hahah,, ayoyo sweet kot cerita ini,, kalau kaurang di tempat nadhira kauorang pilih siapa ??

huhu mesti peningkan .. act ending nya nadhira dengan amar dan bazli dengan teera tapi undian lebih memihak kepada bazli so terpaksalah amar mengalah,, kesian bukan ? amar terpaksa menerima nadhira bukan milk dia setelah banyak kenangan yang dicipta bersama,, last episod punya siap rakam kat fone and nangis2 bagai kononnya menghayati la :p heheh,, apapun ankiu sangat2 kat faiz sebab cerita ni awesome !!!



p/s : act aku sekarang ada buat business jual beg sandang,silang,handbag.. aku nak update kat blog nak bg maju lagi cuma aku ada masalah untuk hanta barang melaluii pos and nak  bank la bagai ,, tapi alhamdulillah setakat ni business okay sebab aku jual dekt org yg tiggal dekat kaw rumah aku je..

No comments:

Post a Comment