بسم الله الرحمن الرحيم

Wednesday, October 31, 2012

lovely day (:


assalamualaikum hai guys ! salam manis semanis kurma (: pada tanggal 31/10/2012 hari rabu merupakan hari terakhir persekolahan aku pada tahun 2012 . pada hari itu juga kami tingkatan 3 semerbak diminta memakai pakaian raya bersempena jamuan besar besaran untuk tingkatan 3 pada tahun ini (: aku pasti akan rindu nak pakai baju kurung sekolah (:
andthen pada pukul 3 my brother hanta aku pergi kl festival city nak jumpa kawan yang tenga study at sekolah menengah teknik gombak . nama dia  muhammad radzi . actually kami kenal melalui chat facebook since sekolah sama sama time kat bandar tasik puteri dulu . tapi kami tak pernah bertegur bila berjumpa dan tak pernah bersua . (sama jekan bertegur dengan bersua)
tapi dia sampai pukul 4 sebab katanya susah nak cari bas okay tak apa . dia bawa seorang kawan lelaki nama jamal arief , not bad xD haha . aku pun bawa teman tapi jiran yang baru darjah 4 sebabjiran yang umur macam aku tak ada . so bawa je la dia daripada aku sorang sorang kang timbul fitnah pulak . 

you know segan gila jumpa dia . haih . kitaorang jalan jalan pastu tengok wayang frankenweenie sebab cerita tu time yang paling dekat . haha wayang dia comel sebab kecik je :D total harga plus tax rm 46.00 . tapi sumpah sejuk sampai aku keluar pergi toilet . andthen pergi makan my mom call suruh balik tapi my jiran punya mom suruh tunggu hujan reda . haih pening di buatnya kalau boleh aku tak nak balik :D hahah .
masa menunjukkan pukul 06:15 petang dan aku decide nak balik nak kene jalan kaki ke ong tai kim tapi raz halang aku (: dia carikan teksi and bayarkan . pastu ada lebih duit apalagi aku ambik la (: hahah :D

tengok gamba ini betul betul . ada aku dengan raz di sebalik bayang uh . okay gambar ini sahaja yang aku boleh upload yang lain tak boleh takut timbul kontroversi la kononnya :p tapi raz jaga aku betul betul . dia jalan dengan aku and tak pernah tinggalkan aku sampai kawan dia jalan keseorangan . payungkan aku time redah hujan . carikan teksi and bayarkan (: sampai text aku dah dapat bas ke dah sampai rumah ke sampai kat tempat kerja pun dia text . okay sumpah terharu (: terima kasih aku sangat menghargainya .
sampai rumah tepat 07:15 malam aku dapat ceramah free 1 minit (: hahah nthen terus solat . 07:45 malam dah sampai tempat kerja . oh ya lupa nak bagitahu yang aku dah dapat kerja at kedai wise hut jalan gombak ria . tapi dapat shif malam dari pukul 8:00 hingga 11:00 tapi selalu sampai rumah pukul 12:00 pasal mengemas . everyday kerja tak ada cuti 1 jam rm 3 .

 terima kasih ALLAH untuk hari ini . rasa bahagia sangat (: salam sayang sehangat cinta adam dan hawa (: <3

No comments:

Post a Comment