بسم الله الرحمن الرحيم

Wednesday, January 16, 2013

alam baru (:

assalamualaikum hai korang (: hee aku sekarang dah malas nak update pasal MALAS . okay hari ini 17/01/2013 bersamaan hari khamis malam jumaat . wow dah masuk tahun baru (: so macam mana ? better or bad ? alhamdulillah dengan result aku yang tak seberapa itu aku ditawarkan ke kelas perakaunan . ada 9 subjek ingat nak ambik subjek tambahan tapi macam mana ntah tahun ni tasawur time exam dia sama dengan addmath . nama kelas aku 4efisien . duduk barisan kelima lajur keempat .

tahun ini lebih baik dari tahun lepas sebab ada 2 orang budak baru dalam kelas so total 39 . mereka ialah amirah dan zahin sejiwa dengan aku so kami rapat la campur darshaini . tapi dalam kelas kitaorang semua jauh2 so dalam makmal sains je kitorang dapat extra berbual (: hari keempat sekolah 6 orang pelajar sains pindah kelas kami jadi total 45 . memang sempit la kat belakang tuh . tapi dorang semua okay , sporting , happy lagi2 ketua kelas kami iaitu amy memang suka buat lawak . nthen dah ada gelaran dalam kelas kitorang . faris dorang panggil HITAM dan sorang pelajar sains uh dorang panggil ALBINO . haaha sebab apa err malas nak cerita post yang lain lah ya . 

huh subjek kegemaran apa ? semua kecuali math sebb aku lebih kepada subjek yang perlu membaca dan menghafal . kelas yang paling ditunggu tunggu ? hmm apa ya ? huh english dan b.melayu sebab gurunya teramatlah sporting (: kawan2 semua okay (: kami dalam masa menyesuaikan diri masing2 sebb aku kenal mereka semua baru tahun ini (: hari paling seronok belajar ialah rabu,khamis,jumaat dan hari paling tak best belajar isnin selasa . amboi boleh pulak begitu .

oh ya keputusan asrama sudah pun keluar jadi banyaklah kawan2 aku yang nak berhijrah :/ aku ? emm memang niat dari dulu nak hijrah tapi aku tak sanggup tinggalkan ibu sendirian :/ farhana au akan merindui aku . kaulah sumber inspirasi bi aku (: kau istikharah dulu ya . tapi aku rasa kau patut pergi juga sebab ini masa depan kau dan kau akan jumpa orang yang akan lebih menghargai kau (: jaga diri bye :* muahh !


No comments:

Post a Comment