بسم الله الرحمن الرحيم

Tuesday, December 4, 2012

saya bersyukur !

assalamualaikum kembali bersua (: 
haih dah bersawang dah blog ni . bukan tak nak update suma malas nak on lappy .
lol itu pongg malas ke ? malas la sebab aku bukannya batak sangat
sampai tiap hari nak buka laman sosial . by the way aku nak ucapkan 
terima kasih kePada  ALLAH memberikan aku peluang
untuk hidpu dan aku sentiasa mengharapkan dia sentiasa 
membimbing dan menguatkan iman ku menuju jannah ! (:

haih pejam celik pejam celik dah masuk bulan disember .
sesi persekolahan 2013 akan menjelang tak lama lagi .
tapi why aku tak dapat gaji untuk bulan november sehingga sekarang ?
dah 04/12/12 niyh :/ nthen seorang staf yang sebaya dengan eden bernama
syuhada berhenti sebab tak tahan . TAK NAK LA cerita kenapa tak tahan
kerja at sini . aku un sabar je :/ tapi terima kasih sebab berkawan dengan dia sentiasa membuatkan aku sentiasa bersyukur dengan apa yang dimiliki walau tak semewah mana
tapi cuba lihat kedudukan orang dibawah yang tegar menjalani
kehidupan walaupun pelbagai ribut badai melanda .

in addition aku ada kawan lelaki yang sabar je dengar masalah aku tak henti2 .
dia stay sarawak n next year dia balik BTP semula . 
aku masih ingat suatu hari uh kitaorang ada salah faham .
dia yang tak salah dia yang minta maaf . :/ sorry faiz .
nthen semalam aku tanya dia aku ni macam mana and dia jawab




see dia kata aku manja . sebab apa faiz ? part uh senak perut aku gelak :D




ouh sebab aku selau share problem dengan dia . nanti dia pindah BTP mesti
lupa aku dah nthen dia reply .




dan dia ni tak pernah share problem kat aku . jawapan dia .



the end (: gamba di atas adalah original . tak berniat nak sakitkan
hati sesape . thank u . undur diri dulu . salam (:     

No comments:

Post a Comment