بسم الله الرحمن الرحيم

Friday, April 5, 2013

alhamdulillah



bismillahirrahmanirrahim . YA ALLAH terima kasih diatas nikmat yang engkau berikan kepadaku. aku bersyukur sangat sebab usaha aku kali ini membuahkan hasil dan tak sia2. semua ni berkat pertolongan semua pihak (: diri aku sendiri pun banyak berusaha . hah kalau aku yang tak berusaha mesti aku tak kan berjaya bukan ?

cikgu yang baik2 membantu aku ,kawan2 dan ibubapa . ujian kali ni act susah gak . mananya tak akaun masuk sampai chapter 4 . memang ramai cakap `ala kelas akaun senang` kalau senang pong kenapa masih ada yang gagal kan ? hmm cer komen sikit . so semua tu bergantung kepada usaha masing2 . hmm ada yang subjek target ni dapat tu . target tu dapat ni . ta faham ><

apa2 pun aku tetap nak ucapkan berbanyak banyak terima kasih kepada semua orang (: aku sayang kaurang semua . moga2 kita mencapai kejayaan bersama2 . 


hmmm ini lah keputusan aku (: original okayh kalau tak nampak zoom la .
hee assalamualaikum . *tak berniat nak bangga pong .
ini semua poyo ! cehh hehe

No comments:

Post a Comment